BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 30 March 2012

aisya humairah ♥



hi this is my younger sister, AISYA HUMAIRAH. OK, tipu laa kalau aku kata aku tak tekejut when dad said 'mak pregnant'. YA ALLAH. and i was like 'betoi ka ni ? tipu aihh.' aku mcm tak cukup nafas time tuu. semputt jangan dok kata. aku celapak lari msuk dlm bilik. tak terkata. KELU. haha. 



* syok tgk dia senyumm.         

aand then aisya was born. kebetulan msa aisya keluar aku cuti. ahaa aisya sgt kecik. 2.45kg. but noww, aisya chubby, buaih suka makan suka teriak suka jerit suka panjat benda suka gumam ayat tah papa. 

                   





                   *her smile :* with teeth ahahaha enam batang :B

muka dia mcm along. oqg kata along versi pompuan haha. yalakan. jeles jeles. nak muka mcm aisyaa. geramnyaaa >,< . ALLAH, thanks for giving me AISYA. thanks again :] . thanks a lot and a lot ♥



# beloved sister ever ♥ !


0 comments: